Thursday, November 18, 2010

wütend , enojado , arrabbiato yang bermaksud marah.. MARAH huh

tekak ko marah ke? (aku memg tgh marah time tu)

err aku nak jawab camane eh soklan tu? ini pilihan yg aku ade.
    i) ye saya ngah marah (dengan tenang)
   ii) a,ah aku ngah marah. da ko sebok .( menengking)
   iii) .... (xjawab pape -dalam hati "muka aku da merah mcm ni pun tanya lagi aku marah ke x?')
aku wt no 3. (memang perangai aku) 
sila tunggu la aku sejuk dulu ye.. aku manusia bukan malaikat. 

aku xkisah di usik sbb aku da berpengalaman lg teruk punye tahap kene giat/usik/buli kat umah (aku ade 8 org boyguard dlm family aku) okey.

tp bila perkara itu membuat kan aku TAKUT, yg mana akan efek keselamatan aku, aku memg marah..
btw aku memg trauma sbb aku penah kene ngan stalker . die ikut aku balik umah. zaman dolu2 time tu aku cun sikit-sikit hahaha. 

err ape sebab aku marah?. aku xtaw nk cite macam mane.
 cume aku nk ty apabila org ty kamu soalan ini, apa kamu-kamu jwb ye?

p/s: err aku marah kejap je. to my opismate f.*t*n 

No comments:

Post a Comment