Thursday, November 18, 2010

Impian aku setulus hati

f**** telah igtkan aku pasal impian aku ni. aku xnak pn cerita, tp salah f**** la ingatkan aku lagi. 


aku teringin nak 

  1. naik lori MBSA pastu siram pokok bunga tepi jalan besar.. ala gune paip yg besar dan dasat tu best siot. huhuhu :)
  2. da xigt lak.. 
mesti korang pelik kan ? ini reaksi orang ye bila aku bagitaw impian aku

bf aku -> "sayang .. penat je mak ayah anta sayang belajar degree di UiTM (aku bangga aku dak UiTM -> ngape yer mesti la ade kisah di sebaliknye kenapa aku patriotik sgt kt UiTM ni)
Lepas SPM pn sayang da leh apply keje ni. "
----------dalam hati. nape org gelakkan impian murni aku ni, aku cume rase ianya sangat seronok. aku boleh membuatkan pohon-pohon bunga di tepi jalan tumbuh dengan subur dan indah. setuju x, xpe aku taw korg memg setuju punye? ---------

opismate aku -> Kahkahkahkahkah , tekak gila.
 bespren aku (kak min) -> err suke ati awak la tekak. 

p/s: betol ini la impian aku yang aku nk sangat buat. aku tak tipu. Ini serius ok



No comments:

Post a Comment