Wednesday, November 17, 2010

Hot stuff vs Brand

aku bukan hot stuff.. 
aku xtaw brand2 ni. 


kalo kamu sebut aku xtaw sila wt2 faham jela. sbb brand gugurl pn aku taw ble aku masuk U. 
kalo kamu nk belagak kamu hot stuff.. silakan
tp jgn kutuk pe org len pakai. tmbah2 aku yg selekeh ni. 
aku xreti kalo org tgk aku 
form head to toes .. dgn niat nk kondem.


aku pakai minyak one drop kondem. aku pakai selipar pink kondem. aku pakai ringtone 'u raise me up' utk family aku pn kondem. 


ye aku taw kamu sume kaya-raya. dan aku anak peneroka. so what?


xkn nk aku jd mcm kamu hot stuff dan pakai branded. harrods ke herot?
 la la la la


bg aku "pakai ape yang kamu mampu". 


p/s : nyah dila jam guess dari PS mali tu  ko beli brape hengget ye?



4 comments:

  1. btol...pkai je ape yg mmpu...
    pe ade pada luaran andai dalaman tidak seindah luaran...ati busuk org xpndg jgk...kn??
    gud job...keep it up...

    p/s: nsb bek aku hot staff jek... ^.^

    ReplyDelete
  2. hahahha
    taw xpa.

    p/s: aku bukan hot stuff @ hot staff
    hahahah

    ReplyDelete
  3. haha..glabah gler kalu sape2 yg nak kutuk pe kte pakai..
    so what, as long as tutup aurat n kte sndiri rase selesa..
    pkai bju rm10 pun layan beb.. ;)

    ReplyDelete
  4. asal hati sng.perut kenyang.alhamdulillah.
    kalo pakai branded segala.perut pn kene ikat.
    macam mane?
    btw.kalau pakai duit parents nk bermewah.u dont deserved to b arrogant about it.its ur parent money.not yours.u x kluar peluh pn 4 dat luxury

    -aye-

    ReplyDelete