Thursday, January 20, 2011

Kerja aku sbg seorang programmer

Cik tekak dipertanggungjawabkan untuk siapkan sebuah sistem. ape aku buat pun tidak tahu tapi aku masih cuba.

pasal orang lain: nak datang opis main game di facebook sahaja pn. gaji masuk jugak setiap bulan. ikut suka andalah
pasal orang lain: dengki melihat ada staf kesayangan goyang kaki tanpa dimarahi bos. suka hati andalah.
pasal orang lain: menyibuk hal orang lain, menyindir di mukabuku pun. ikut suka hati andalah.

Aku rasa aku tak ada kaitan langsung, tapi aku masih pening, ape kaitan keje aku ngan masalah di atas?
environment will effect our performance.seperti biasa kalau ape-ape isu jadi kat opis nanti sila jangan babitkan aku. aku golongan berkecuali .

kan faten?

p/s: aku menyampah . tp apakan daya. aku hanya semut merah .

No comments:

Post a Comment